torstai 13. syyskuuta 2012

Bloglovin & ihanaa lankaa

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

 Tämä tekstinpätkä piti Bloglovinin mukaan liittää postaukseen - ELI: MINÄ OLEN LIITTÄÄNYT BLOGINI BLOGLOVINIIN! Sara siitä kyseli joku aika sitten, ja nyt isin avulla onnistuin liittämisessä :) Tervetuloa vaan kaikki sieltäkin kautta seuraamaan Näpertelijän söpöilyjä :)
   Sitten vielä lankashoppailua. Mulla oli aikaa koulun jälkeen pari tuntia ennen viulutuntia aikaa (koulu loppu aikaisemmin , kun opettajilla oli kokous. ) Päätettiin sitteen yhden kaverin kanssa käydä kaupungilla . . . ja ensimmäisenä suuntana oli ihana, ihana Menita ( Oi, se on niiiin loistava paikka!). Kaveri etsi lapaslankaa ja minä katselin ihan muuten vaan: tiesin että jotain tarttuisi mukaan (Mulla on jotenkin taipumusta tällaiseen, mistähän johtuu?)

 Lopulta otin tällaisen tuubihuivilangan Järbo Garnin Moaa, ihanasti lenkkimohairin näköistä. Maksoi noin seitsemän euroo,  eli aika halpakin vielä :) Pitäisi oikeasti vähentää tätä lankojen ostua, mutta kyllähän sitä kuluukin... Taitaa olla yleinen ongelma käsityöihmisten keskuudessa :)Lisäksi käytiin vielä Lumoavassa langassa, kun kaveri ei löytänyt lapaslankaansa Menitasta. Eikä sitten löytänyt sieltäkään :( Sen jälkeen suuntana olivat ihan tavalliset vaatekaupat (Kyllä, minä harrastan muutakin kuin lankashoppailua :)
Nyt pitäisi vain päättää se tuubihuivin malli...
Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti